2010-10-13

Framtiden


Jag är helt pirrig och lycklig. I mig har jag en röst som nynnar äventyretäventyretäventyret. För nu är det bestämt. Den kommande våren ska bli den bästa någonsin. Jag ska bara göra roliga och fina saker, hela tiden. Och jag ska jobba hårdare än jag någonsin gjort.

Så köpte jag en massa fantastiska böcker härom veckan också.

Today I finally decided what to do next year (more or less, that is). And I'm very happy about it. This will probably be the best spring ever.  

Also, some great books I bought the other week and can't wait to read.


6 kommentarer:

  1. just looked through the first page of your blog... it is beautiful! Coraline is a great story, I didn't see the movie because I was afraid it would ruin it for me.

    SvaraRadera
  2. Oh, du har köpt Coraline! Jag stod och fingrade på den på Pocketshop häromdagen och var väldigt frestad men tänkte att jag ska spara kulorna till CPH. Hur går det med valen? Och vad betyder ÄVENTYR?

    /Tant C

    SvaraRadera
  3. Meeen! Nyfikennyfikennyfiken! Jag väntar spänt på utvecklingen av det här.. :)

    SvaraRadera
  4. Vänligen återkom till mig efter du har läst Brott och Straff. Jag gjorde samma misstag som tusentals brådmogna barn gjort före mig och försökte läsa den för tidigt: Tristess. Efter det så har jag inte varit sugen. Nu är jag tämligen säker på att Brott och Straff inte är min kopp té ändå, eftersom den mig veterligen inte innehåller några talande katter, underlig erotik, surrealistiska utbrott eller rasbiologi, men man har aldrig mått illa av en initierad recension.

    SvaraRadera