2010-01-08

2009, andra delen

Juli



Åkte till Roskilde med ett fint gäng tjejer.



Det var hemskt varmt och solen stekte.



Massor av bra konserter.



En väldigt öde korridor.



Träffade mina vänner, sötaste Lina exempelvis.



Sushi med Tove och Elin, som kom att få långtgående konsekvenser (läs: hur det kom sig att vi lade halva vårt månatliga csn på Wasabi, Lund).



Dags för mer festival! Drog till Emmaboda.



Min tältkompis Jonna.



Hängde i lite olika camp sådär, hejhej Elin söta här på bilden.

Augusti



En helg i augusti tog jag tåget upp till Göteborg. Träffade fina kursare...



...och var på Way Out West förstås.



Vi njöt av den sista kvällssolen.



Dansade oss igenom nätterna.



Drack öl.



Vi var i kyrkan och såg de finaste konserterna.



I Malmö gjorde vi vårt bästa för att låtsas att sommaren aldrig skulle ta slut.

September



I september var jag mest av allt bara bostadslös. Vilket sög. Fast jag besökte min käraste Cicci desto mer ofta.



Darling.



Precis innan oktober började fick jag ett nytt hem.

Oktober



Trevligt umgänge.



Vi dansade oss svettiga och lyckliga om helgerna.



Fasligt mycket pluggande.



Vin och kortspel är bra aktiviteter om höstkvällarna.

November

 

Vi fick resfeber och stack till London.



Hängde på pubar, caféer och klubbar.



Tove var vår mycket kompetenta resguide.

(Om november verkar vara en något kort månad, beror det på att dessa fem dagar är de enda som är värda att minnas från hela denna månad för min del. Vi går vidare.)

December



Äntligen jul! Glee gjorde mig glad.



Cicci och Flisan ordande en fantastisk 90-talsfest.



Fler fina vänner kom förbi.



Som avslutning på terminen anordnades det sittning med jultema.



Kvällen var fylld till bredden av underhållning och umgänge.



Under mellandagarna myste vi hemma hos Hanna.



Året avslutades i Berlin... men det tar vi en annan gång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar