2010-04-21

Eftermiddag i april


The Bell Jar läste jag första gången för ett par år sedan, nu läser jag den igen eftersom den är så himla bra och jag inte har haft den i min ägo innan. Tjusigt omslag pga att det är någon slags jubilieumsutgåva för förlaget som publicerat boken.

Min fina Enid har fortfarande inte fått någon ram. Så länge får hon bo i sin kartong på min byrå. Men snart så...

Jag uppdaterade min länklista här i vänsterkolumnen något. Nu finns där ett urval av favoriter av de mååånga matbloggar jag läser. Ibland tänker jag att om jag läste lite färre kanske jag skulle hinna laga mat någon gång emellanåt? Men vad tråkigt jag skulle ha det. Hur som helst, alla sidor är så bra och fina. Gå in och läs!

(Då är jag iaf inte den enda som har ont om tid till pluggande&hushållssysslor.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar