2010-06-25

mitt 4:e inköp


Mina två vänner och jag, egentligen var vi på väg in på mataffären men på något sätt hamnade vi i ett provrum istället. Jag lade ungefär 15 minuter på att försöka övertyga min vän om att hon borde köpa den här fina saken ovanför, som hon då provade. Sedan tittade de båda strängt på mig och beordrade på mig plagget. Och, ja, såklart, det var kärlek omedelbart and all that jazz.

Detta var ganska exakt två dygn sedan. Har burit den konstant sedan dess.


 
I början på året startade jag det här klädprojektet och detta var alltså köptillfälle nummer fyra i ordningen. Hur ska det gå för mig i vinter?

2 kommentarer:

  1. jag har också gett mig själv ett liknande löfte, det är så mycket roligare att ha en garderob som man gillar allt i än en som bara är överfylld med sånt som aldrig ser ljuset eller som inte tycker om att bära. Men du har jobbat hårdare än mig! duktigt!

    SvaraRadera
  2. ;) Mycket bra inköp /tant Kolm

    P.s. utgång på Kompott denna lörtag: http://www.myspace.com/heinrichsandhirtenfellner. Du får oh så gärna följa med. Antagligen Babel innan Kompott! D.s.

    SvaraRadera