2012-04-14

Och så lite vår på det


Här bor jag. Kanske inte superbäst. Knappt ens bra. Men det kunde varit värre. Åh, det har ju varit värre. Nu lyser vårsol in genom fönstren. Jag plockar fram väl valda delar vårgarderob ur sopsäckarna och känner mig kanske nästan lite glad. Inser hur mycket jag har saknat mina konstiga tröjor. Den gulfluffiga, den randiga, den glittertrådiga. Allihop. Träningskläder gräver jag också fram. Har börjat spela basket. Streetbasket. I vårt egenstartade lag. Älsk på det. Fina, fina laget. Och nästa vecka hälsar vi på Tove i London.

Ja, men, det ARTAR SIG ju. Det gör ju det.


Spring sun through my windows. I'm happier. Have started taking pictures again. A few of my spring clothes have made their return. I've started to play street basketball with my friends. It's surprisingly fun.

2 kommentarer:

  1. your apartment looks so lovely. i hope it has been starting to feel like home to you! xxxx

    SvaraRadera
  2. I just fell in love with your blog! Your house looks wonderful! Following x

    {Satin&Souffles}

    SvaraRadera