2011-05-17

Valborg i Lund

Vid bordet bredvid hade ett festligt sällskap frukost enhetligt iklädda röda rosetter. / At the table next to us, everyone was wearing red bows.

Förvillande lika? / People continue to tell us we are confusingly alike.


Jag ligger efter på bildfronten. Här är valborg i Lund, det var ju bara två veckor sedan. Och åh, vad det var soligt och fint då! Sen har jag ungefär tusen Belin-bilder från de första tio dagarna här nere som jag ska titta igenom. Några lär dyka upp här.


I'm slightly behind schedule when it comes to my pictures. These are from two weeks ago, when we celebrated Walpurgis in Lund. The weather was oh, so lovely - warm and sunny. Then I've got about one thousand photographs from the first ten days in Berlin that I need to take a look through. Some of them will find their way here.

6 kommentarer:

  1. Sv: Eller hur!

    Himla fin blogg du har.

    SvaraRadera
  2. sv: Är du i Berlin nu? Då borde du ju dricka öl och inte kolla bloggar! Och ja klart jag har Maktkassen, haha min pojkväns band ju. Och tack! Jag tycker om dina bilder.

    SvaraRadera
  3. oj! jag tror att jag har gått på samma högstadieskola som hon på tredje bilden. om hon kommer från kalmar.

    SvaraRadera
  4. Imponerannde dokumentering av valborgsfirandet i Lund! Kim Jong-il kunde inte ha förskönat det bättre!

    SvaraRadera
  5. Vad himla mycket fina fräkniga ansikten. Sommarkänsla (hjärta)

    SvaraRadera